معرفی فرایندها و روش های سازگار مکرر ( هادی زاده مقدم و رامین مهر و حاج مقامی،1389 ، ص 4).

 

 

 

 

 

اهداف  CRMاز نظر بارنت 1-صرفه جویی در هزینه های جمع آوری اطلاعات مشتریان

 

2-افزایش درآمد در نتیجه شناخت مشتریان

3-اثرات استراتژیک

اهداف CRM از نظر نول 1-شناسایی ارزشهای خاص هر گروه از مشتریان

 

2-درک اهمیت نسبی آن نیازها برای هر گروه مشتری

3-تعیین این که آیا ارائه چنین ارزشهای متناسب هر مشتری به شیوه ای که آنها می خواهند می باشد؟

4-اندازه گیری نتایج و اثبات بازده سرمایه گذاری

اهداف  CRMاز نظر سویفت -1بهبود فرایند ارتباط با مشتریان واقعی

 

-2 ارائه محصولات صحیح به هر مشتری

-3 ارائه محصولات صحیح از طریق کانال های صحیح به هر مشتری

-4 ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری

اهداف CRM از نظر گالبریث و راجرز 1-سفارشی سازی

 

-2 ایجاد ارتباطات شخصی شده    ).اختصاصی شده برای هر مشتری ).

3-ارائه خدمات پشتیبانی بعد از فروش(

اهدافCRM  از نظر کالاکوتا و رابینسون 1-افزایش سود آوری از طریق شناسایی ، جذب و حفظ بهترین مشتریان

 

-2 استفاده از اطلاعات مشتریان برای ارائه خدمات بهتری به نیازهای آنها

-3 معرفی فرایند ها و روشهای سازگار مکرر(

همچنین می توا ن اهداف CRM را به شرح زیر بیان نمود : (عباسی و ترکمنی،1389،ص25 ).

1- افزایش درآمد :

– شناخت فرصت های جدید

– کاهش فرصت های از دست رفته

– کاهش فرار مشتریان

2-  ایجاد وفاداری در مشتری:

– بهبود خدمات به مشتریان

– بهبود جلوه سازمان

3- کاهش هزینه:

– ذخیره اطلاعات سازمان

– کاهش دوباره کاری های بازاریابی

هدف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری به بیان ساده عبارتست از درک و رفتار بهتر با مشتریان به منظور افزایش وفاداری و منافع(سیدی و همکاران، 1388،ص 85 ).

لینک جزییات بیشتر و دانلود این پایان نامه:

تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

English is Easy دانلود جدید ترین اهنگ های ایرانی و خارجی شرکت ام آی ام برند طراحی سایت و سئو آموزش و دانلود مانگا MANGA بازی آنلاین پاتوقـــ!گر Jermaine طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل کــــــــــــــــــــــــــــــــوچ